Kilka lat temu zgłosiła się do nas firma z Czech, która miała problem ze sterownikiem silnika. Po długim procesie testów i badań nie znaleźliśmy rozwiązania. Nie wiedzieliśmy wtedy jeszcze, że sterownik należy do samochodu rajdowego. Wszystkie testy wykazywały, że nie powinno być żadnych przeszkód w działaniu. Po kolejnej informacji o usterce nasz dyrektor techniczny, Bartosz Woźnikowski postanowił pojechać na miejsce. Okazało się, że samochód jest mocno zmodyfikowany, szczególnie pod względem instalacji elektrycznej i nie służy do zwykłego transportu, tylko do rajdów. Dyrektor wrócił do Polski z sterownikiem i na miejscu przeprogramowaliśmy go. Okazało się to dużym sukcesem. Samochód odpalił. Bartosz dostał wówczas propozycję dołaczenia do dakarowego zespołu FeshFesh. Współpraca trwa do dnia dzisiejszego. Za nami kilka prestiżowych rajdów, a przed nami prawdopodobnie jeszcze więcej. To doświadczenie, bardzo pomaga nam w tworzeniu oprogramowania dla ciężarówek, które jeżdżą w normalnym transporcie drogowym.

Po więcej informacji zapraszamy do wywiadu na portalu Motofaktor.

Galeria

Autorem większości zdjęć jest nasz dyrektor techniczny Bartosz Woźnikowski. Niektóre z nich wykonane są przez grupę FESH FESH. Wszystkie z nich objęte są prawami autorskimi.

Dakar 2024

Rallye du Maroc 2023

Dakar 2023

Dakar 2022