CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

W naszej ofercie znajdują się usługi chip tuningu do każdej popularnej marki samochodów ciężarowych. Zmniejszenie spalania oraz przystosowanie do bardziej ekologicznej jazdy to nasze główne usługi. Oferujemy również szeroką gamę profesjonalnych usług związanych z programowaniem funkcji Państwa samochodu. Najpopularniejsze wykonywane przez nas prace to:

obniżenie spalania

Jest to forma modyfikacji ukierunkowana na redukcję zużycia paliwa przez pojazd. Proces ten obejmuje precyzyjne dostosowanie różnorodnych parametrów pracy silnika, takich jak mieszanka paliwowo-powietrzna, ciśnienie doładowania, czas wtrysku paliwa itp. Celem jest osiągnięcie optymalnej efektywności paliwowej, co przekłada się na zdolność ciężarówki do pokonywania większych dystansów na jednym zbiorniku paliwa.

wyłączenie ograniczeń prędkości

W przypadku wystąpienia awarii związanej z systemem AdBlue lub DPF, czyli układem emisji spalin, oprogramowanie zapisane w sterowniku silnika najpierw ogranicza moc, a następnie, po określonym przez producenta czasie i przejechanych kilometrach, redukuje maksymalną prędkość do 20 km/h. W takiej sytuacji niemożliwe jest dotarcie do warsztatu celem natychmiastowej naprawy usterki. Nasza usługa wyłączania ograniczeń mocy i prędkości zapobiega powstaniu takiej sytuacji, utrzymując wyższą prędkość, co umożliwia kierowcy powrót z trasy i naprawę pojazdu w wybranym serwisie.
Nasze rozwiązania technologiczne wyróżniają się brakiem negatywnego wpływu na ekologię, zachowując zgodność z normami emisji spalin. Wyłączenie ograniczeń prędkości nie ma złego wpływu na sprawność działania układu emisji spalin w ciężarówce, utrzymując jego skuteczność nawet w przypadku wystąpienia usterki, która wyświetli błąd na desce rozdzielczej.
Ta usługa przeznaczona jest dla samochodów ciężarowych zgodnych z normą emisji spalin Euro 6.

Wyłączenie ograniczenia momentu obrotowego

Podobnie jak w przypadku wyłączania ograniczeń prędkości, w sytuacji wystąpienia awarii związanej z układem emisji spalin, oprogramowanie zapisane w sterowniku silnika ogranicza moment obrotowy. Usługa wyłączania ograniczeń momentu obrotowego obejmuje dodatkowo przeprogramowanie sterownika w taki sposób, aby eliminować generowanie błędów związanych z układem oczyszczania spalin.
Podobnie jak w przypadku wyłączania ograniczeń prędkości, wyłączenie ograniczeń momentu obrotowego nie wpływa negatywnie na efektywność działania układu emisji spalin w ciężarówce, zachowując jego skuteczność nawet w sytuacji wystąpienia usterki, która skutkuje wyświetleniem błędu na desce rozdzielczej.
Usługa ta jest często znacznie bardziej opłacalna finansowo w porównaniu z naprawą niesprawnego układu.
Modyfikacji tej można użyć dla ciężarówek zgodnych z normą emisji spalin Euro 5 oraz Euro 6.

optymalizacja zużycia adblue

Ze względu na zoptymalizowane zużycie paliwa pojazd nie będzie potrzebował tak dużej dawki AdBlue przez co zostanie ona zoptymalizowana i dopasowana do aktualnych potrzeb.
Usługa obejmuje kalibrację parametrów pracy systemu SCR zgodnie ze specyfikacją danego pojazdu, uwzględniając warunki eksploatacyjne, model pojazdu oraz charakterystykę trasy. Głównym celem świadczonej usługi jest zapewnienie optymalnej efektywności w redukcji emisji tlenków azotu (NOx) poprzez minimalizację zużycia AdBlue.
Proces ten obejmuje precyzyjne dostosowywanie kluczowych parametrów, takich jak czas trwania wtrysku AdBlue, ilość podawanej substancji oraz inne istotne czynniki, mające na celu zoptymalizowanie funkcjonowania systemu SCR. Wynikiem tego procesu jest skuteczna redukcja emisji NOx.
Nasze rozwiązania technologiczne wyróżniają się skutecznością w utrzymaniu norm emisji spalin, co nie tylko przyczynia się do ochrony środowiska, ale także gwarantuje zgodność z obowiązującym prawem.

Zwiększenie mocy i momentu obrotowego

Modyfikacje te mają na celu zwiększenie wydajności silnika oraz zoptymalizowanie jego działania.
Zwiększenie mocy oznacza, że pojazd jest w stanie generować większą ilość energii, co przekłada się na większą efektywność w transporcie ładunków. Poprawa osiągów umożliwia sprawniejsze poruszanie się z pełnymi lub ciężkimi ładunkami, co wpływa na stabilność i pewność podczas jazdy.
Zwiększenie mocy idzie w parze ze wzrostem momentu obrotowego. Poprawa momentu obrotowego zwiększa siłę napędową, co poprawia elastyczność silnika, zwłaszcza w niższych zakresach obrotów. To może być szczególnie korzystne przy pokonywaniu podjazdów, trudnych warunków terenowych oraz podczas transportu ciężkich ładunków.
Warto dodać, że już samo zwiększenie mocy i momentu obrotowego może korzystnie wpłynąć na spadek zużycia paliwa, a przy określonych warunkach może mieć pozytywny wpływ na trwałość silnika.

Jest to forma modyfikacji ukierunkowana na redukcję zużycia paliwa przez pojazd. Proces ten obejmuje precyzyjne dostosowanie różnorodnych parametrów pracy silnika, takich jak mieszanka paliwowo-powietrzna, ciśnienie doładowania, czas wtrysku paliwa itp. Celem jest osiągnięcie optymalnej efektywności paliwowej, co przekłada się na zdolność ciężarówki do pokonywania większych dystansów na jednym zbiorniku paliwa.

W przypadku wystąpienia awarii związanej z systemem AdBlue lub DPF, czyli układem emisji spalin, oprogramowanie zapisane w sterowniku silnika najpierw ogranicza moc, a następnie, po określonym przez producenta czasie i przejechanych kilometrach, redukuje maksymalną prędkość do 20 km/h. W takiej sytuacji niemożliwe jest dotarcie do warsztatu celem natychmiastowej naprawy usterki. Nasza usługa wyłączania ograniczeń mocy i prędkości zapobiega powstaniu takiej sytuacji, utrzymując wyższą prędkość, co umożliwia kierowcy powrót z trasy i naprawę pojazdu w wybranym serwisie.
Nasze rozwiązania technologiczne wyróżniają się brakiem negatywnego wpływu na ekologię, zachowując zgodność z normami emisji spalin. Wyłączenie ograniczeń prędkości nie wpływa negatywnie na sprawność działania układu emisji spalin w ciężarówce, utrzymując jego skuteczność nawet w przypadku wystąpienia usterki, która wyświetli błąd na desce rozdzielczej.
Ta usługa przeznaczona jest dla samochodów ciężarowych zgodnych z normą emisji spalin Euro 6.

Podobnie jak w przypadku wyłączania ograniczeń prędkości, w sytuacji wystąpienia awarii związanej z układem emisji spalin, oprogramowanie zapisane w sterowniku silnika ogranicza moment obrotowy. Usługa wyłączania ograniczeń momentu obrotowego obejmuje dodatkowo przeprogramowanie sterownika w taki sposób, aby eliminować generowanie błędów związanych z układem oczyszczania spalin.
Podobnie jak w przypadku wyłączania ograniczeń prędkości, wyłączenie ograniczeń moment obrotowy nie wpływa negatywnie na efektywność działania układu emisji spalin w ciężarówce, zachowując jego skuteczność nawet w sytuacji wystąpienia usterki, która skutkuje wyświetleniem błędu na desce rozdzielczej.
Usługa ta jest często znacznie bardziej opłacalna finansowo w porównaniu z naprawą niesprawnego układu.
Modyfikacji tej można użyć dla ciężarówek zgodnych z normą emisji spalin Euro 5 oraz Euro 6.

Ze względu na zoptymalizowane zużycie paliwa pojazd nie będzie potrzebował tak dużej dawki AdBlue przez co zostanie ona zoptymalizowana i dopasowana do aktualnych potrzeb. Usługa obejmuje kalibrację parametrów pracy systemu SCR zgodnie ze specyfikacją danego pojazdu, uwzględniając warunki eksploatacyjne, model pojazdu oraz charakterystykę trasy. Głównym celem świadczonej usługi jest zapewnienie optymalnej efektywności w redukcji emisji tlenków azotu (NOx) poprzez minimalizację zużycia AdBlue.
Proces ten obejmuje precyzyjne dostosowywanie kluczowych parametrów, takich jak czas trwania wtrysku AdBlue, ilość podawanej substancji oraz inne istotne czynniki, mające na celu zoptymalizowanie funkcjonowania systemu SCR. Wynikiem tego procesu jest skuteczna redukcja emisji NOx.
Nasze rozwiązania technologiczne wyróżniają się skutecznością w utrzymaniu norm emisji spalin, co nie tylko przyczynia się do ochrony środowiska, ale także gwarantuje zgodność z obowiązującym prawem.

Modyfikacje te mają na celu zwiększenie wydajności silnika oraz zoptymalizowanie jego działania.
Zwiększenie mocy oznacza, że pojazd jest w stanie generować większą ilość energii, co przekłada się na większą efektywność w transporcie ładunków. Poprawa osiągów umożliwia sprawniejsze poruszanie się z pełnymi lub ciężkimi ładunkami, co wpływa na stabilność i pewność podczas jazdy.
Zwiększenie mocy idzie w parze ze wzrostem momentu obrotowego. Poprawa momentu obrotowego zwiększa siłę napędową, co poprawia elastyczność silnika, zwłaszcza w niższych zakresach obrotów. To może być szczególnie korzystne przy pokonywaniu podjazdów, trudnych warunków terenowych oraz podczas transportu ciężkich ładunków.
Warto dodać, że już samo zwiększenie mocy i momentu obrotowego może korzystnie wpłynąć na spadek zużycia paliwa, a przy określonych warunkach może mieć pozytywny wpływ na trwałość silnika.

JAK WYGLĄDA PROCES WYKONANIA USŁUGI?

indywidualne konsultacje


• Przeprowadzamy konsultację z klientem. Pozwala nam to na identyfikację i zrozumienie rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań.

• Możemy dzięki temu rozpoznać aktualny stan pojazdów, ich specyfikę pracy oraz historię serwisową.

• Umożliwia to nam pozyskanie niezbędnych danych eksploatacyjnych pojazdu, które są kluczowe przy przygotowywaniu dokumentacji dla każdego pojazdu, zwłaszcza w kontekście okresu gwarancyjnego.


• Ten etap leży po stronie klienta. Nasza usługa może zostać wykonana tylko wtedy, gdy pojazd jest w pełni sprawny.

• Przed rozpoczęciem modyfikacji konieczne jest przeprowadzenie szczegółowej diagnostyki samochodu w celu oceny jego stanu technicznego.

• Należy dokładnie sprawdzić stan silnika, skrzyni biegów oraz innych kluczowych podzespołów.


• Wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia serwisowe, dostosowane do specyfiki sterownika silnika. Gwarantuje to pełną kompatybilność
i dokładność odczytu.

• Proces ten odbywa się w kontrolowany sposób, zapewniając integralność danych i umożliwiając bezpieczne wykonanie analizy porównawczej między oryginalnym a zmodyfikowanym oprogramowaniem.

• Nasi programiści dokonują precyzyjnych zmian w mapach parametrów silnika zgodnie
z wymaganiami zleconej usługi.

• Celem jest zoptymalizowanie tych parametrów w taki sposób, aby uzyskać oszczędność paliwa min. 1,5 l/100km oraz zwiększyć moment obrotowy i moc silnika.


• Po modyfikacji konieczne są testy drogowe w rzeczywistych warunkach, pozwalające sprawdzić zachowanie samochodu.

• Kluczowy jest monitoring parametrów silnika oraz reakcji na różne sytuacje drogowe.


• W oparciu o rezultaty przeprowadzonych testów drogowych możemy dokonać jednorazowej ostatecznej optymalizacji oprogramowania.

• Celem jest osiągnięcie optymalnej równowagi między wydajnością, a bezpieczeństwem pracy silnika.


• Ważne jest zachowanie szczegółowej dokumentacji wszystkich wprowadzonych zmian w oprogramowaniu, co pozwala monitorować każdy etap procesu.

• Udzielamy 6-miesięcznej gwarancji na świadczone usługi. Stanowi to dodatkowe zabezpieczenie i pewność naszych rozwiązań.

  • Przeprowadzamy konsultację z klientem. Pozwala nam to na identyfikację i zrozumienie rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań.
  • Możemy dzięki temu rozpoznać aktualny stan pojazdów, ich specyfikę pracy oraz historię serwisową.
  • Umożliwia to nam pozyskanie niezbędnych danych eksploatacyjnych pojazdu, które są kluczowe przy przygotowywaniu dokumentacji dla każdego pojazdu, zwłaszcza w kontekście okresu gwarancyjnego.
  • Ten etap leży po stronie klienta. Nasza usługa może zostać wykonana tylko wtedy, gdy pojazd jest w pełni sprawny.
  • Przed rozpoczęciem modyfikacji konieczne jest przeprowadzenie szczegółowej diagnostyki samochodu w celu oceny jego stanu technicznego.
  • Należy dokładnie sprawdzić stan silnika, skrzyni biegów oraz innych kluczowych podzespołów.
  • Wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia serwisowe, dostosowane do specyfiki sterownika silnika. Gwarantuje to pełną kompatybilność i dokładność odczytu.
  • Proces ten odbywa się w kontrolowany sposób, zapewniając integralność danych i umożliwiając bezpieczne wykonanie analizy porównawczej między oryginalnym a zmodyfikowanym oprogramowaniem.
  • Nasi programiści dokonują precyzyjnych zmian w mapach parametrów silnika zgodnie
    z wymaganiami zleconej usługi.
  • Celem jest zoptymalizowanie tych parametrów w taki sposób, aby uzyskać oszczędność paliwa min. 1,5 l/100km oraz zwiększyć moment obrotowy i moc silnika.
  • Po modyfikacji konieczne są testy drogowe w rzeczywistych warunkach, pozwalające sprawdzić zachowanie samochodu.
  • Kluczowy jest monitoring parametrów silnika oraz reakcji na różne sytuacje drogowe.
  • W oparciu o rezultaty przeprowadzonych testów drogowych możemy dokonać jednorazowej ostatecznej optymalizacji oprogramowania.
  • Celem jest osiągnięcie optymalnej równowagi między wydajnością a bezpieczeństwem pracy silnika.
  • Ważne jest zachowanie szczegółowej dokumentacji wszystkich wprowadzonych zmian w oprogramowaniu, co pozwala monitorować każdy etap procesu.
  • Udzielamy 6-miesięcznej gwarancji na świadczone usługi. Stanowi to dodatkowe zabezpieczenie i pewność naszych rozwiązań.

Do całego procesu modyfikacji wykorzystujemy profesjonalne urządzenia uznanych marek. Pozwala to na bezpieczne i skuteczne dokonanie zmian w sterowniku silnika.

ILE TO BĘDZIE KOSZTOWAŁO?

Podane ceny są cenami netto. W cenę modyfikacji wliczony jest dojazd do Klienta w odległości do 150 km licząc w obydwie strony. W przypadku dalszych tras indywidualnie ustalamy wycenę.

Jeśli masz flotę liczącą powyżej 5 samochodów możemy przygotować dla Ciebie specjalną cenę.

norma emisji spalin euro 6

Pakiet PREMIUM

Komplet modyfikacji programowych


3600 zł

Pakiet 3.

  • ograniczenie spalania
  • podniesienie mocy
  • tryby awaryjne

3200 zł

Pakiet 2.

  • ograniczenie spalania
  • podniesienie mocy

2600 zł

Pakiet 1.

  • wyłączenie trybów awaryjnych (wyłącznie do celów diagnostycznych)

1650 zł

pozostałe samochody

Pakiet Standard

  • ograniczenie spalania, podniesienie mocy

EURO 5


2400 zł

EURO 4


2200 zł

EURO 3


2000 zł

EURO 2,1


1700 zł

Inne

Hamownia


800 – 1200 zł

(Ostateczna cena zależy od zakresu prac ustalanego indywidualnie dla każdego przypadku)

Pakiet PREMIUM

3600 zł

Komplet modyfikacji programowych

Pakiet 3.

3200 zł

  • ograniczenie spalania
  • podniesienie mocy
  • tryby awaryjne

Pakiet 2.

2600 zł

  • ograniczenie spalania
  • podniesienie mocy

Pakiet 1.

1650 zł

  • wyłączenie trybów awaryjnych (wyłącznie do celów diagnostycznych)

Pakiet STANDARD

  • ograniczenie spalania, podniesienie mocy

EURO 5 – 2400 zł

EURO 4 – 2200 zł

EURO 3 – 2000 zł

EURO 2,1 – 1700 zł

Hamownia

(Ostateczna cena zależy od zakresu prac ustalanego indywidualnie dla każdego przypadku)

800 – 1200 zł

Niniejsze opracowanie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.