Dołącz do naszej załogi!

Zapraszamy do współpracy serwisy samochodów ciężarowych. Proponujemy wprowadzenie usługi dedykowanej modyfikacji oprogramowania w Twoim warsztacie.

DLACZEGO SERWISY?

Z doświadczenia wiemy, że samochody klientów nie zawsze są w pełni sprawne, a wtedy wykonanie modyfikacji może nie przynieść obiecanych korzyści. Dzięki pracy serwisu, dane usterki mechaniczne, czy elektroniczne mogą zostać rozwiązane przed wprowadzeniem nowego oprogramowania. Nasza dotychczasowa współpraca pokazuje, że w przypadku modyfikacji wgrywanej przez serwisy partnerskie liczba reklamacji wynosi mniej niż 1%.

KORZYŚCI

rozszerzenie oferty serwisu

Głównym plusem we współpracy z TechTir jest wprowadzenie do Twojego serwisu dodatkowych usług takich jak: DTC, PTO, SOPS, programowanie specjalistyczne.
Pełniejszą listę usług znajdziesz TUTAJ.

NASZE WSPARCIE TECHNICZNE

Oprócz wstępnego szkolenia otrzymasz z naszej strony wsparcie związane z obsługą sprzętu. Niejednokrotnie warsztaty korzystają także z naszego doświadczenia związanego z naprawą i regeneracją sterowników.

PLATFORMA CHIP MANAGER

Zlecenie, które złożysz pojawi się na specjalnie stworzonej do tego platformie, co usprawni przebieg wykonania usługi.

Nasze standardowe usługi

Możesz rozszerzyć ofertę swojego serwisu o dedykowaną modyfikację oprogramowania, która pozwala na:
  • obniżenie spalania,
  • wyłączenie ograniczeń prędkości,
  • wyłączenie ograniczeń mocy i momentu obrotowego,
  • optymalizację zużycia AdBlue,
  • zwiększenie mocy i momentu obrotowego.

Głównym plusem we współpracy z TechTir jest wprowadzenie do Twojego serwisu dodatkowych usług takich jak: DTC, PTO, SOPS, programowanie specjalistyczne.
Pełniejszą listę usług znajdziesz TUTAJ.

Oprócz wstępnego szkolenia otrzymasz z naszej strony wsparcie związane z obsługą sprzętu. Niejednokrotnie warsztaty korzystają także z naszego doświadczenia związanego z naprawą i regeneracją sterowników.

Zlecenie, które złożysz pojawi się na specjalnie stworzonej do tego platformie, co usprawni przebieg wykonania usługi.

Możesz rozszerzyć ofertę swojego serwisu o dedykowaną modyfikację oprogramowania, która pozwala na:
  • obniżenie spalania,
  • wyłączenie ograniczeń prędkości,
  • wyłączenie ograniczeń mocy i momentu obrotowego,
  • optymalizację zużycia AdBlue,
  • zwiększenie mocy i momentu obrotowego.

MODYFIKACJE, KTÓRE WYKONUJEMY:

Wyłączanie różnego rodzaju trybów ograniczeń

Przywracanie tablicy błędów

Programowanie charakterystyki pedału gazu – Kickdown

Programowanie czujników i parametrów DPF

Dopalanie serwisowe DPF

No NOX control

Dołożenie przystawki odbioru mocy

Dołożenie na liczniku wagi ładunku

Oświetlenie dachowe i wnętrza

Programowanie systemów zabezpieczeń i numeru VIN

Dowolna konfiguracja pól tekstowych licznika

Usuwanie sterowników i ich funkcji z systemu

Modyfikacja plików SOPS, EOL

Zmiana rodzaju retardera

Dopasowanie IMMO do pojazdu

Zmiana resorowania z poduszek na sprężyny

Odblokowanie jednostki sterowania silnikiem

Przeprogramowanie lamp na LED-owe

Przeprogramowanie skrzyni biegów

Zmiana sterowania klimatyzacją z manualnej na automatyczną

Kopiowanie sterowników

Ustalanie dawki startowej

Ustawienie przedwtrysku paliwa

Wyprogramowanie niektórych czujników

Programowanie pracy EGR

ustawienie trybów pracy skrzyni: ECO, STANDARD, POWER

Korekty oprogramowania po nieudanym programowaniu
w innej firmie

Przywrócenie programu po usunięciu DPF/EGR

Wyłączenie ograniczenia prędkości podczas awarii systemu

Wyłączenie ograniczenia mocy

Programowanie charakterystyki pedału gazu – Kickdown

Programowanie czujników i parametrów DPF

Dopalanie serwisowe DPF

No NOX
control

Dołożenie przystawki odbioru mocy

Dołożenie na liczniku wagi ładunku

Oświetlenie dachowe i wnętrza

Programowanie systemów zabezpieczeń i numeru VIN

Zmiana resorowania z poduszek na sprężyny

Dowolna konfiguracja pól tekstowych licznika

Usuwanie sterowników i ich funkcji z systemu

Modyfikacja plików SOPS, EOL

Zmiana rodzaju retardera

Dopasowanie IMMO do pojazdu

Odblokowanie jednostki sterowania silnikiem

Przeprogramowanie lamp na LED-owe

Przeprogramowanie skrzyni biegów

Zmiana sterowania klimatyzacją z manualnej na automatyczną

a także:

  • wyłączanie różnego rodzaju trybów ograniczeń,
  • kopiowanie sterowników,
  • przywracanie tablicy błędów oraz odczytywanie poszczególnych kodów,
  • ustalanie dawki startowej ,
  • ustawienie przedwtrysku paliwa,
  • wyprogramowanie niektórych czujników,
  • ustawienie trybów pracy skrzyni: ECO, STANDARD, POWER,
  • programowanie pracy EGR.

ILE TO KOSZTUJE?

Zacznijmy od tego, że na wprowadzeniu do swoich usług modyfikacji przede wszystkim możesz zarobić. Ty, jako serwis, rozliczasz się z klientem, a my rozliczamy się z Tobą. Każda usługa wyceniana jest przez nas indywidualnie pod względem stopnia skomplikowania i modelu samochodu. Do umowy dołączamy sugerowane ceny usług oraz załącznik zawierający informację dot. rozliczeń między partnerem a nami. Głównym kosztem, który poniesie twój warsztat jest profesjonalny sprzęt NewGenius, NewTrasdata oraz licencja na oprogramowanie. Dzięki nim całość usługi wykonywana jest z zachowaniem najwyższych standardów, szczególnie bezpieczeństwa. Koszt zestawu różni się w zależności od akcesoriów potrzebnych do obsługi danych marek.

  • DAF + BUS + LCV 11500 zł
  • Iveco + BUS + LCV 12000 zł
  • Volvo Renault + BUS + LCV 12000 zł
  • Scania + BUS + LCV 13500 zł
  • DAF + Iveco + BUS + LCV 14000 zł
  • MAN + BUS + LCV 15000 zł
  • Scania + DAF + BUS + LCV 15000 zł
  • Scania + Iveco + BUS + LCV 16000 zł
  • Scania + DAF + Iveco + BUS + LCV 17000 zł
  • Volvo Renault + MAN + BUS + LCV 18000 zł
  • Mercedes + BUS + LCV 20500 zł
  • Volvo Renault + Mercedes + BUS + LCV 23000 zł
  • Mercedes + MAN + BUS + LCV 26000 zł
  • MAN + Scania + BUS + LCV 26000 zł
  • Scania + DAF + Iveco + MAN + Volvo + Renault + Mercedes + BUS + LCV FULL
    27000 zł

PROCES WYKONANIA USŁUGI

Punktem wyjścia jest zakwalifikowanie „pacjenta” do modyfikacji. Odbywa się to w serwisie, który dokonuje indywidualnych konsultacji oraz diagnostyki początkowej pojazdu.

Za pomocą specjalistycznego sprzętu serwis dokonuje odczytu oprogramowania ze sterownika silnika.

Plik zawierający w/w dane zostaje przesłany przez serwis na platformę Chip Manager, gdzie na jego odbiór oczekują programiści TechTir.

Programiści zabierają się do analizowania danych i „szycia” oprogramowania na miarę danego wozu tak, by do 2 godzin od otrzymania pliku opracować modyfikację oprogramowania.

Programiści przesyłają serwisowi gotowy plik.

Serwis implementuje software w samochodzie klienta.

Serwis dokonuje sprawdzenia nowych ustawień.

Klient udaje się na testy drogowe.

Rozliczenie za usługę pomiędzy serwisem a klientem.

Rozliczenie za usługę pomiędzy serwisem a TechTir.

DIAGNOSTYKA

Punktem wyjścia jest zakwalifikowanie „pacjenta” do modyfikacji. Odbywa się to w serwisie, który dokonuje indywidualnych konsultacji oraz diagnostyki początkowej pojazdu.


Za pomocą specjalistycznego sprzętu serwis dokonuje odczytu oprogramowania ze sterownika silnika.

Plik zawierający w/w dane zostaje przesłany przez serwis na platformę Chip Manager, gdzie na jego odbiór oczekują programiści TechTir.


Programiści zabierają się do analizowania danych i „szycia” oprogramowania na miarę danego wozu tak, by do 2 godzin od otrzymania pliku opracować modyfikację oprogramowania.


Programiści przesyłają serwisowi gotowy plik.


Serwis implementuje software w samochodzie klienta.


Klient udaje się na testy drogowe.


Rozliczenie za usługę pomiędzy serwisem a klientem.


Rozliczenie za usługę pomiędzy serwisem a TechTir.

JAK ZOSTAĆ PARTNEREM?

WYPEŁNIJ
FORMULARZ

SKONTAKTUJEMY
SIĘ Z TOBĄ

USTALIMY
WARUNKI

PODPISZEMY
UMOWĘ

PRZEPROWADZIMY SZKOLENIE

WYPEŁNIJ
FORMULARZ

SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ

OMÓWIMY
WARUNKI

PODPISZEMY
UMOWĘ

PRZEPROWADZIMY
SZKOLENIE