Reklamacja i gwarancja

Jesteśmy pewni jakości świadczonych przez nas usług, jeśli jednak wykonana przez nas usługa okaże się być wadliwa bardzo prosimy o skorzystanie z naszego formularza reklamacyjnego, kontakt telefoniczny z naszym specjalistą lub kontakt poprzez nasz adres email w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących ustalenia charakteru wady oraz terminu naniesienia poprawek lub skorzystania z naszej polityki zwrotów.

Każdemu z naszych klientów przysługuje możliwość rezygnacji z wykonanej przez nas pracy w ciągu 90 dni od daty przystąpienia przez naszą firmę do pracy. W przypadku gdy zdecydują się Państwo na zwrot nasza firma zwraca 100% poniesionych kosztów, a my przywracamy oprogramowanie Państwa pojazdu do stanu pierwotnego.

Dodatkowo, na każdą wykonaną przez naszą firmę usługę udzielamy sześciomiesięcznej gwarancji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu wykonane przez nas w tym okresie oprogramowanie/ usługa programowania przestanie działać, prosimy o kontakt, w celu ustalenia problemu oraz umówienia daty naniesienia poprawek.

    Dane kontaktowe:

    Reklamacja dotyczy:

    Pomóż nam przyspieszyć czas realizacji Twojej reklamacji:

    *Czy jest różnica w spalaniu?
    *Czy jest odczuwalna różnica w mocy?
    *Czy wyświetla się jakiś błąd na desce rozdzielczej?
    *Czy auto zmienia inaczej biegi (dotyczy automatu)?