Reklamacja i gwarancja

Jesteśmy pewni jakości świadczonych przez nas usług. Jeśli jednak wykonana przez nas modyfikacja okaże się być wadliwa, bardzo prosimy o:

  • skorzystanie z naszego formularza reklamacyjnego,
  • kontakt telefoniczny z naszym specjalistą,
  • kontakt mailowy

w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących ustalenia charakteru wady oraz terminu naniesienia poprawek lub skorzystania z naszej polityki zwrotów.

Zapewniamy 100 % satysfakcji!

Dajemy Państwu trzy miesiące na ocenę nowych ustawień pojazdów. Jeśli usługa nie spełni Państwa oczekiwań – przywrócimy ustawienia fabryczne pojazdu. Następnie wystawimy stosowne korekty do faktur.

Gwarancja na usługi!

Dodatkowo, na każdą wykonaną przez naszą firmę usługę udzielamy sześciomiesięcznej gwarancji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu wykonane przez nas w tym okresie oprogramowanie / usługa programowania przestanie działać, prosimy o kontakt, w celu ustalenia problemu oraz umówienia daty naniesienia poprawek.

    Dane kontaktowe:

    Reklamacja dotyczy:

    Pomóż nam przyspieszyć czas realizacji Twojej reklamacji:

    *Czy jest różnica w spalaniu?

    *Czy jest odczuwalna różnica w mocy?

    *Czy wyświetla się jakiś błąd na desce rozdzielczej?

    *Czy auto zmienia inaczej biegi (dotyczy automatu)?